3ª JORNADA D'ENTITATS
#3aJornadaEntitats PROCÉS DE DINAMITZACIÓ DE LA XARXA ASSOCIATIVA
Quant a aquest procés
La 3ª Jornada d’'Entitats tindrà lloc virtualment. S’emmarca en el projecte de participació que té per objectiu potenciar la xarxa associativa del poble i treballar de forma estratègica i col·laborativa en la detecció de les mancances i les oportunitats que presenta l'associacionisme local. Està pensada per aplegar representants del teixit associatiu del poble i treballar plegats en el desenvolupament de les necessitats del món associatiu local.
Col·labora: Diputació de Barcelona
Si us estàveu preguntant…. i la 3ª Jornada d’Entitats?? Es va posposar… i, quan la farem???
Doncs, sí!! Ja és aquí!!
Però… com ja és habitualment darrerament… haurà de ser virtual.
El fet que sigui virtual, no vol dir que hagi de ser menys productiva, si no que ens reinventem per seguir endavant, encara que perdem l’escalf de la trobada física.
Així que, us engresco a participar-hi!!
Com ho farem??
1. Replantegem el que teníem preparat pel mes de maig, i oferim la possibilitat de parlar i posar sobre la taula, les necessitats i expectatives actuals i futures.
2. Per tant, a partir de la propera setmana, rebreu una ENQUESTA, perfer una mica d’anàlisi amb el que us heu anat trobant durant aquests mesos, i us expresseu.
3. L’enquesta serà el punt de partida per a les 2 trobades virtuals que realitzarem:
a. 1ª Trobada virtual: dijous 26 de novembre a les 18h – DEBAT OBERT amb dinàmiques participatives. (prendrem com a base l’enquesta que haureu contestat)
b. 2ª Trobada virtual: dijous 3 de desembre a les 18h – CONCRETEM LES ACCIONS. Què farem? Com ho farem? Qui ho farà? Etc.
(Entre trobada i trobada tindreu alguna feineta per parlar amb les vostres entitats)
4. I cap a mitjans del mes de desembre us farem el retorn de tot el que s’ha treballat.
Algunes consideracions:
- L’enquesta es respondrà una per entitat: la rebreu a partir del dilluns 2 de novembre. Teniu per respondre fins el 15 de novembre.
- A les trobades hi podrà participar un màxim de 2 persones per entitat, ja que si som massa gent no serà fàcil garantir la participació de tothom.
- Us farem arribar la inscripció a les trobades el més aviat possible, aneu pensant qui us representarà.
- A les trobades també coneixereu dinàmiques de participació per fer servir online!! Aprofiteu-les!!!
Compartir: